onsdag 13 februari 2013

Mitt i veckan

Idag har varit en bra, spännande onsdag! Intensiteten gjorde dock att jag däckade i soffan en halvtimme mellan jobb och spinning; var helt utmattad! Idag har jag bland annat lyckats med min första prisförhandling och lyckades faktiskt pressa priset rejält! :) jag har dessutom varit på min första externa affärslunch, vilket var jäkligt nervöst innan! Men det gick bra; det var ett möte med reklambyrån och jag presenterade vårt projekt som vi vill ha hjälp med. Så är ni på något Bauhaus-varuhus framöver så spana in skyltarna över Nordiska plasts produkter, för de ligger jag delvis bakom:)

Spinningen gick bra idag också; denna veckan har jag lagt i en högre växel på passen eftersom jag börja hitta konditionen igen. Och det märks faktiskt väldigt stor skillnad i ork idag mot hur det såg ut första januari! Svettningen har kommit igång, ett gott tecken på att kroppen börjar bli vältränad och hjälper till med återhämtning. Härligt!

En rolig sak är att vi ska få nya spinningcyklar, och det som är kul är att det då säljs lika många gamla till medlemmarna. Så har jag tur så kanske jag kan köpa loss en egen spinningcykel och ha i träningsrummet här hemma! Det vore ju för spexigt! Givetvis är pass alltid bäst, men toppenbra om man inte kan vissa tider eller vill köra lite extra! Så nu håller jag tummarna att inte alla är sålda redan!

När jag kom hem så var M och L på besök och hade med sig både gofika och fina tulpaner! Tyvärr var jag för nytränad för att fika men ett vaniljhhärta slank ner:) Lill-lördag när den är som bäst!

Blir som alltid helt galet pepp efter onsdagspassen, och det är så kul för jag har härliga minnen till nästan varje låt på Carinas pass (samma musiksmak kanske?). Så idag har jag i tanken och peppen varit på Huset i Jönköping, på Playan på Viking och på Sigges när Rosenström var där. För övrigt lika roligt varje gång man får spinna till Rosenström! Det händer ju bara i Småland och jag ler stort för mig själv varje gång:)

Med det sagt så längtar jag galet mycket efter att dansadansa med mina girls! Vill ha 9 mars NU! :)

Nu dags för natta!

1 kommentar:

slemmiis sa...

ÅÅåå jag vill också.. Även om tiden går sjukt fort redan så vill jag ändå ha 9 mars nununu!!
Härligt att kondisen är tillbaka önskar att man själv hade haft tid eller ork att köra!! Men antar att sömnen får gå före iallafall.. Om fyra veckor, då kanske jag kan se fram emot några fler pass i veckan och faktiskt få möjligheten att planera in dessa! =)

HA en fortsatt fin vecka och helg!
Jag drar till Estocolmo en runda med sis imorrn, hoppas vi hinner shoppa lite! =)

Kramar!