torsdag 28 februari 2013

Vilodag

Känner ni det? Vi är över puckeln nu och nu är det full fart in i våren som gäller! Ljust på morgonen när man går till jobbet och ljust när man kommer hem! Underbart! Massa härlig vårsolen, fågelkvitter och smältande droppande snö gör en ju varm i hela kroppen! Tänk att det är mars imorgon, då är det bannemig vårmånad, min födelsedagsmånad! :)

Jag är ju hemma från jobbet idag, i viloläge. Är rätt pigg ändå så jag har suttit ute i solen med Loke och lyssnat på skidstafetten i lurarna. Bästa kombon!

Annars tar jag det lugnt idag, försöker att inte googla igång oron mer än nödvändigt och försöker tänka positivt. I eftermiddag ska jag in till vårdcentralen och lämna prover och sen åker jag hem till Lövis för lite mammavård. Imorgon jobbar jag igen som det ser ut nu, är ändå bara en halvdag eftersom jag ska på tumörundersökningen. Samtidigt ska jag tajma in en lunch med min fd kollega F och sedan ska jag hälsa på mina gamla mäklarrävar på Fastighetsbyrån. Det ska bli roligt, saknar dem alla!

Tack för all omtanke, fina ni!

Inga kommentarer: