tisdag 12 februari 2013

Inkomster och utgifter

Jag har köpt lite nytt till vårgarderoben som jag är fasligt nöjd med! Tyvärr inga bilder eftersom jag suger på att orka fota till bloggen. Men två fina tröjor och ett par ljusare jeans gör att looken blir fräschare och vårigare än allt jäkla svart, vinrött, grått och brunt jag annars gärna väljer!

Funderingarna på årets övriga utgiftsprioriteringar fortsätter för övrigt, vet varken ut eller in just nu!

Annars pratar man ju om inkomster och utgifter även i tränings och matvanor. Igår tänkte jag ge mig ut på en powerwalk som måndagsträning men de va så jäkla kallt så jag vände och gick hem igen! Istället tänkte jag ta ett lugnt walkingpass på CT och preppade med Winnerbäck för att hålla nere tempot. Men det gick sådär; har ett jäkla flow just nu så de slutade med fullt ös som vanligt;) behöver egentligencvarva med PWs eller ren styrketräning eftersom jag tränar hårt och riskerar belastningsskador i framförallt knän och ben just nu. Men det är lättare sagt än gjort när kroppen vill spriiinga! :)

Jag har förresten upptäckt en helt fantastisk sak som är för bra för att vara sann (om det stämmer). NP räknas som branschtillhörig till formex!! Förstår ni vad detta innebär? Jag kommer troligtvis att gå på årets Formexmässa!! Tjoho! Har alltid drömt om att få gå, men det är ju endast för branschfolk. Nu jäklar har jag nog nästlat mig in!

Nu; matlådemaking följt av spinning. Hej vardag!

3 kommentarer:

Ida sa...

Åh fy! Blev precis väldigt avis ;) fast glad för din

Ida sa...

Skull så klart!

Ida sa...

Har oxå alltid velat gå på formex! Krånglade lite med kommentarer. Gick inte skriva färdigt så nu blir det flera! Kram på dig