fredag 23 september 2016

vardagspusslar

Vi är tillbaka rakt in i vardagen: VAB och mycket på jobbet båda två efter semester= ett jäkla pusslande!

Vide har haft hög feber sen i tisdags kväll, vi har misstänkt koppor på G eftersom han inte är förkyld eller har några andra symptom än bara hög feber. Men nix, inga koppor och febern har dalat något nu iaf.

Jag jobbar halva dagar hit och dit och har haft intervjuer kvällstid och har ledningsmöte och systemuppgradering på schemat idag. Igår mitt i allt kaos fick en kollega hämtas med ambulans till Värnamo Sjukhus och med all oro det medför så är jag rätt trött idag när det går in och blir fredag!

Ikväll väntar kick-off med jobbet och övrigt har jag mest tänkt att krascha i soffan med mitt sjuka barn och försöka få iordning på det sista ur packningen som bara har blivit stående.

Så helgen, du är mer än välkommen!

Inga kommentarer: