onsdag 11 november 2009

Jag har blivit med blogg!

Välkommen till min första och enda alldeles egna blogg!

Jag har varit skeptisk till att ge mig in i bloggvärlden under en lång tid, men nu tog skrivsuget överhanden! Vill redan nu poängtera att jag gör detta främst för min egen skull; denna blogg kommer att fungera som minnesanteckningar och som en slags dagbok för mitt egna höga nöjes skull, för att jag själv ska kunna gå tillbaka och se hur mitt liv och mina tankar förändrats i takt med att tiden har gått. Dock inte en dagbok i den bemärkelsen att jag kommer att bli alltför privat och detaljerad.
Mottot är alltid personlig men absolut inte alltid privat. Jag kommer helt enkelt att skriva det som faller mig in, när det faller mig in. Bloggen kommer även att fungera som en uppdaterare åt alla mina vänner som nu finns utspridda i världen. Om jag sedan blir en flitig bloggare eller en av dem som lägger ner bloggandet återstår att se. Är iallafall nu väldigt taggad att komma igång och tycker att det ska bli spännande att få skriva av sig lite tankar och kanske även få respons på dem! Trevlig läsning!

4 kommentarer:

Emelie och Andreas sa...

Efter lite om och men har jag skapat mig en profil att använda när jag ska kommentera din blogg Anna =) Nu till det jag ville skriva:

Wohoo det här va roligt!

Det är allas vår rättighet att få följa dig Bananen! Du kommer bli en mästerbloggare!

Saknar dig! Ha de bra!

Pöss!

Banana sa...

Ah söt du är emme som gjorde dig ett sånt jobb! Såg nämligen att jag kunde ändra så att man kan lämna kommentar även om man inte har ett konto. Nu har du ju redan ett, men så du vet så kan du kommentera även om du inte är inloggad nu! Bra va? =) Taaack så mkt! Saknar dig oxå vännen! Kram kram

Anonym sa...

Så himla himla kul!
Saknar dig banana
/korre

Emmeslemme sa...

Haha gött! =D