lördag 14 november 2009

Ledig lördag

Här har vi precis börjat ta tag i dagen och ska strax ut på stan efter en lång mysmorgon! Det är en hel del småsaker inför resan som ska inhandlas idag.
  • Apoteket- resorb, imodium och vanliga värktabletter
  • Batteri till bankdosan (och cykelbelysningen som jag MÅSTE få igång nu innan jag får böter i den här polistäta stan!)
  • Linne och leggings på Gina Tricot
  • Hårspännen och hårband på HM (tjockt, långt hår på stranden=hjälpmedel behövs!)

Vi ska gå bort till högskolebibblan och skriva ut en extra kopia på boendet i Bangkok också och jag ska samtidigt passa på att kika lite på de C-uppsatser som finns där. Hoppas hoppas hoppas att ingen har skrivit om vår idé tidigare! A pratade med S-O igår (när jag var tvungen att hasta iväg för att hinna till träningen) och han hade tyckt att vår idé var jättebra! SKÖNT!

Annars blir vår dag lugn och skön! Har lite planer på att gå på bio om det finns några platser kvar. 2012 är T:s önskemål. Annars beger vi oss nog bort till O ikväll där S och R är på besök!

Måste bara flika in att SVT:s dokumentär Kysst av spriten är något av det bästa SVT har visat. Väcker så otroligt mycket känslor och tankar. Dessutom anser jag att det är ett otroligt välbehövligt program som bryter av ifrån alla SKIT-såpor som ska kallas verklighet. Mammas pojkar, Hollywoodfruar, Paradise Hotel och all annan skräpTV som visas och som ska kallas "realitybaserat" står mig upp i halsen. Ta en titt på SVTplay om ni vill se verklighet på riktigt. Heja SVT!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

tittade ni på 2012? ja vill oxå jättegärna se den men e lite scary för de samtidigt:S
Saknar dej ansko!
klem emmbom