måndag 23 november 2009

Shopping and styling

God kväll alla läsare! Kan ju börja med att säga att denna lilla blogg vuxit till sig rekordsnabbt! Redan efter lite drygt en vecka så är det 35-40 läsare om dagen! Kul att så många vill läsa mina förvirrade funderingar:)

Nu är det semester! Sista föreläsningen är avklarad och jag har därmed officiellt gått på semester:) Jag och T har gjort stan lite idag och jag var bara tvungen att spontanshoppa lite som jag spanat in sedan tidigare!


Så söta ballerinaskor som jag suktade efter redan när HM:s julkatalog kom nerdimpandes! Passar perfekt nere i Thailand nu, men också till våren! I like!


Underbar julfest/nyårsfestklänning som jag provade inne i stan idag. Min storlek var tyvärr slutsåld så jag lade en beställning på hemsidan istället. Levereras lagom tills vi kommer hem. Perfekt! Och ja, jag VET att det finns tusentals klänningar i Thailand, men jag bara älskade denna när jag provade den och varför chansa liksom? :)

Min T klippte sig också, superfin blev han i sin nya korta frisyr! Han shoppade enbart ett batteri till sin bankdosa och några dosor snus inför resan:) Sedan handlade vi lite lyxbrunch som vi ska fira lite med imorgon på vår stora dag!

Nu ska jag in i duschen och göra mig iordning. Snart dags för världens godaste ettårsmiddag på Verona! Ska bli såå gott. Ett glas rött till det så är saken biff! :)

Må så gott alla vänner! Skriver ett sista inlägg innan resan imorgon.

Kram

3 kommentarer:

Emmeslemme sa...

Slemmis rapporterar:

Slemmis är slemmigare än vanligt då näsan rinner och täpper igen om vart annat! =P

Jag är inte alls avundsjuk på er som ska åka iväg från det här riktiga skuttvädret!!! ;)

Åååh, verkligen hypersöta skor! vill ha, vill ha! och klänning va ju med fin! =)

Ha det toppen i Thailand nu (ehh, hur gör man för att lyckas med att inte ha det toppen i Thai??) och ta med lite sol hem! (inte alltför stark bara)

Nu ska jag iväg och spela volleyboll!

Ta hand om er!
Kram kram!

Lina sa...

bananeeeen!! ha så jäääävla roligt i thailand!! =) inte alls avis att ni ska åka.. hah!
klänningen e ju suuperfiin! vart ska ni fira in the new year? jag har fortfarande ingen aning..

ha de så najs ännu en gång! =) puss o kram från kääly!

Banana sa...

Hej tjejer och tack så himla mycket! :) Ska njuta lite åt er med och ta en singha eller två för er skull! Emelie, krya på dig! Och Käly, har sett att jag missar Maskinen!! Fan! Hehe. En del nya låtar e peppiga som 17! Hoppas du är där och håller ställningarna åt oss då! Ett extra finger i luften för mig:) haha. Kram kram