söndag 16 maj 2010

Dags för lite förändring

Idag har jag tagit ett nytt steg i mitt bloggande. För så här är det: jag trivs inte på blogspot.com. Det finns tre anledningar till detta.

  • Den smala textkolumnen. Inläggen blir smala och långa istället för breda och korta. Jag vill skriva brett!
  • Uppladdningen av bilder. Ett jävla meck! Bilderna hamnar hit och dit och det går inte att förhandsgranska tillförlitligt innan. Dessutom går bilderna inte att låsa, utan går att klicka upp till enormt format. Mindre kul då man lagt upp en outfitbild eller bild på nunan.
  • Svårigheterna med bloggdesignen.
Så jag har planer att starta upp på ny domän. Samma gamla Banana, samma förvirrade tankar, men med en liten ändring i adressen bara! Är ni med mig?

Nästa inlägg här inne blir troligtvis mitt sista. Den kommer innehålla en länk till min nya blogg. Hoppas ni vill följa med!

Första inlägget i nya bloggen kommer handla om gårdagen. En FAB kväll med kära återseenden och The perfect party!

(Ja, jag kör en cliffhanger så att ni säkert klickar er vidare in i min nya blogg sen)

Detta kommer dock vara under en testperiod. Detta bloggkonto kommer inte avslutas förrän jag helt säkert vet att jag vill vara på blogg.se. Så det kan hända att jag byter tillbaka. Dock inte speciellt troligt, men OM det händer så märker ni det:)

Så håll utkik här i bloggen under kvällen kära läsare. För det är då det händer;)

Kram

Inga kommentarer: