torsdag 6 maj 2010

Hjälp tack!

Lystring nu alla bloggläsare! Jag vet att ni är många som läser och nu behöver jag eran hjälp! Har provat en långklänning för första gången idag som jag ev. ska ha till en av examensfesterna. Men jag kan verkligen inte bestämma mig för om det är en hiss eller diss med långklänning på mig. Alltså diss om det ser tantigt och tjockigt ut. Snälla skriv gärna en kommentar (ärlig!!) om jag ska köpa den eller ej. Det räcker med ett JA för köp eller NEJ för spara dom pengarna. Tack på förhand! Nu litar jag på er:)



8 kommentarer:

ex moster Lotta sa...

jaaaa tycker jag verkligen du ska göra du är jättefin

Nathalie Gavlik sa...

Jaa, riktigt snyggt med långklänning :)

sandra sa...

HISS!! Köper inte du den så gör jag det. Är på jakt efter den perfekta maxiklänningen! vart finns den? ;)

Loppan sa...

du MÅSTE köpa den anna! du var ju riktigt fin i den :) KÖP KÖP KÖP!

kälyy sa...

köp!! =)

Louise Oldsberg sa...

snyggt eblom!
köpte en likadan när jag va hemma i götet över valborg:) bra pris dessutom!
har ännu inte bestämt om den blir på examenskvällen men annars blir vi 2 lysande stjärnor i våra fina klänningar:)
kram Lollo

Anonym sa...

Absolut HISS ansko!!
puss embom

bellis sa...

ååh vilken fin! nästan så jag måste smyga upp till kappahl o kolla om den finns kvar... :)