tisdag 11 maj 2010

Lagom är bäst

Okej jag ska aldrig mer äta negerbollar:( Eller jo det kanske jag ska men det lär dröja ett bra tag! Har så ont i magen nu, och konstigt vore väl annars med tanke på alla jag har tryckt i mig. Usch!

Tur att vi iallafall tog en liten PW bort till Lidl innan. Skulle ha sprungit en runda men vart inte hemma förrän 20.00. Då bjöds det på kvällsfika med chailatte och macka hos grannen så jag omprioriterade lite.

Var även bjuden på en "födelsedagsfest" ikväll. Som jag avböjde. Fan vad torr jag har blivit! Stör mig på mig själv! Hoppas att det är övergående.

Imorgon blir det fullt ös medvetslös. Vi måste hinna in en sväng till stan och fixa biljetter till den stora tjejfesten. Om det finns några kvar vill säga!

Tidig sänggång för mig idag med andra ord.

Kram

Inga kommentarer: