fredag 18 maj 2012

Banana presterar

Fy fan idag är jag stolt över allt jag fått gjort hittills!

Jag jobbar hemifrån idag ska tilläggas. Så jag har klippt hela gräsmattan! Prestationen i det ligger inte så mycket i klippningen som att starta den där jävla gräsklipparen! Som jag slet! Men till slut så! Den tvärdog mitt i alltihopa sen också, på grund av mossmängden. Haha. Var helt genomsvettig när jag var klar! Sedan har jag rensat ogräset i hela landet på framsidan, äntligen! Och sist men inte minst så röjde jag klart i slänten. Nu luktar jag som en gammal skogshuggare: bensin, svett, jord och gräs. Har jobbat också. Gjort två beskrivningar och svarat på massa mail och krafs. Inte klokt vad mycket man hinner med när man jobbar hemifrån ;)

Imorgon ska släntskrotet iväg till tippen och en stubbe ska grävas ur. Sen är trädgårdsbestyren klara för denna våren! Härligt! Ja alltså, givetvis finns det ju alltid småpill men det ser jag mer som något roligt, inte något arbete;)

Nu tar jag banne mig helg!

Inga kommentarer: