söndag 6 maj 2012

För långt uppehåll

När man har för långt uppehåll i bloggen så blir det himla svårt att hinna med och uppdatera om allt man vill!

Jag kom på nu att jag glömde förra veckans midjemåttuppdatering så den kommer nu, två dagar innan det är dags för att summera nya veckan som gått. Iallafall, midjan hade inte rört sig neråt en ynka millimeter, inte heller magen på sin "tjockaste del". Däremot hade överarmarna och vaderna minskat litegrann. Man får vara glad för det lilla! :)

Träningen i veckan som gick har gått över förväntan:

Måndag: 1,5 timmes PW i kuperad terräng
Tisdag: Crosstrainerpass 45 minuter
Onsdag: lunchPW i 55 minuter samt crosstrainerpass 35 minuter
Torsdag: lunchPW i 50 minuter samt  40 minuter crosstrainerpass
Fredag: Crosstrainerpass 50 minuter
Lördag: Vilodag
Söndag: Vedklyvning, lyftning samt inlavning i Ulvestorp. Lätt veckans jobbigaste (och smärtsammaste) pass.

Nu är det ny vecka imorgon och bara på det igen!

Har förresten varit på loppis i helgen och gjort helt makalösa, fina fynd! Hoppas att jag orkar uppdatera om det senare i veckan!

Nu har jag precis sökt ett jobb som jag verkligen, verkligen ,verkligen vill ha! Såå otroligt mycket! Så mycket att jag är helt kokhet och har brännvarma öron av adrenalinet som pumpat när jag skrev ansökan! Snälla håll alla era småtummar för att jag får det!


1 kommentar:

slemmis sa...

Å vad kul med loppisfynd! =) Jag hoppas också att du orkar uppdatera för det här är jag nyfiken på!! ;)

ÅH ett sånt jobb, kan undra vad detta är?? Jag håller tummarna för fullt och hoppas hoppas hoppas! Men sjukt nyfiken blev jag!

Kramar!