tisdag 15 maj 2012

Nerver

Oh herre gud jag är så nervös inför intervjun så jag mår illa! Drömde till och med om det inatt. Känner mig superstressad för att jag inte hunnit förbereda mig så mycket som jag hade önskat. Hoppas, hoppas det går vägen! Håll alla era tummar nu så är ni snälla. Nu är det väl ändå min tur att få ha lite flyt och tur i livet!

Skrockfull som jag alltid är inför stora händelser, tentor, avgörande beslut osv så är jag just nu på max med att hålla på med konstigheter. "Om jag hinner till den lyktstolpen innan den bilen kört förbi så går det bra på intervjun", "Om jag får mer än tre rätt på radiofrågesporten så kommer det gå bra på intervjun" osv osv i all oändlighet! Haha. Nerverna är på plats liksom!

Turhalsbandet är på, nu är det bara att köra! Att göra så gott man kan. Mer går ju faktiskt inte att göra!

Så. Var bara tvungen att lätta lite på trycket! Tack bloggen för att du är ultimat i såna lägen! :)

 För att slippa ett bildlöst inlägg. Glad tjej på hotellvistelse 2011

Inga kommentarer: