fredag 11 maj 2012

Thank god..

it´s friday!

Äntligen helg igen! En mycket välbehövlig sådan eftersom min vecka har varit lite sisådär. Ska bli skönt att ladda batterierna lite igen. Helgen kommer bestå av mysdejt med mina favvisar, middagsbjudning och lägenhetsfotografering i Gislaved, födelsedagsfirande i Anderstorp och besök från Jönnet. Om det finns tid emellan så hade vi behövt röja klart slänten och jag har ett land att rensa ogräs i. Så helgen kommer nog vara över lika fort som den kom, som vanligt! :)

Men innan dess ska jag ha go hemmaspakväll ikväll. S spelar match och jag tänker INTE vara fotbollsfru ikväll och lojalt heja på. Har varit fotboll så det räcker det senaste:) Dessutom öser regnet ner här idag. Nej jag ska istället köra ett hårt träningspass (peppad idag!) för att sedan krypa ner i ett varmt bad eller en go bastu. Smörja, lacka, plocka och fixa och dona. Ta hand om kropp och sinne helt enkelt!

Ha en härlig helg alla ni fina!

Inga kommentarer: