torsdag 18 oktober 2012

Home sweet home

Jag måste bara börja med att säga att jag trivs så otroligt bra i vårt hus! Känner mig verkligen hemma här och det känns som vi alltid har bott här! Nu när vi börjar komma iordning mer och mer och sätta vår egen prägel så förstärks givetvis den känslan ännu mer. Lika härlig känsla varje gång jag kommer hem efter jobbet och sätter nyckeln i låset och bara känner "Äntligen hemma!".

Idag är det pannkakstorsdag hos oss. S är iväg på innebandy och jag och lill-Loke myser framför reprisen av Bonde söker fru. Helghandlingen är gjord och vi är redo för morgondagens fredagsmys:) Min andra klädbeställning har kommit idag och är nu hämtad och jag har dessutom köpt present till bästa E som fyller år imorgon:)

Nu ska jag beställa något som jag längtat efter länge. Det var kärlek vid andra ögonkastet och sen dess har jag inte fått dem ur tanken. Vad det är får ni se när jag fått hem dem!

Trevlig helg passar jag på att önska er!

1 kommentar:

Slemmig sa...

Det låter härligt! :) men inte ska du köpa nåt!! Spännande att se vad du har beställt!! ;) kramar!