tisdag 9 oktober 2012

Two things

Min sambo påminde mig om att man ju avlägger nytt löfte varje måndag också (oops råkade jag "glömma" det..hehehe). Nej men ärligt talat så glömde jag det. Så här kommer veckans löfte:

Att jag ska köpa ljung och murgröna till blomlådorna. Alltså ett följdlöfte från förra veckans utrensning av sommarblommorna. Ett löfte föder ett annat, som en positiv spiral:)

Den andra saken var att jag ju har valt att visa bloggen i mobilformat, alltså ett enklare och mer överskådligt sätt för er som surfar in hit via telefonerna ( vilket jag gissar är typ alla?) Det enda som är lite tråkigt med det är att ni nu inte kan se de små fälten att klicka i under varje inlägg: gilla, intressant och bra ruter. Så jag tappar ju lite feedback och respons från er där vilket är tråkigt! Blir självfallet alltid glad när jag ser att ni gillar det jag skrivit:)

Men men, då kanske det trillar in lite fler kommentarer istället;) Slem leder lätt kommentarsligan och skriver ibland längre kommentarer än mina inlägg! Där har ni andra att bita i! ;) tack finis för grym respons och pepp!

Nu dags för dusch!

Inga kommentarer: