måndag 8 oktober 2012

Måndagen och dess löften

Hörrni idag är det ju dags att stämma av hur föregående veckas löfte har gått! Jag lovade ju att rensa bort sommarblommorna ur blomlådorna och att säga upp mitt Ica-konto. Och vet ni, det är gjort!! Blommorna gjordes tidigt förra veckan men banken har jag dragit ut på in i det sista. Idag efter jobbet satte jag mig i 20 minuters telefonkö och nu äntligen är det gjort! Känns så himla skönt! Har vidrigt nog dragit ut på detta i fyra (!!) år. Tack Gud för måndagslöftena, för utan det löftet så hade jag hoppat över det när det var 20 minuters kö. Sen hade det gått fyra år till...

Så Malin och Emelie hur har det gått för er? :) Lister och a-kassa?

Håller en tumme för att ni fixade det!

Nu strax dax för ensam mamma söker, tveklöst måndagens bästa! Kanske till och med veckans bästa? Årets säsong är sjukt underhållande må jag säga:)

2 kommentarer:

malin sa...

Nej nej Nej Anna, jag klarade det inte det är påbörjat men inte slutfört villket gör mig enormt irriterad och uppjagad. Nu har jag strafflöfte iform av att jag ska ha sprungit en kortare runda (vilket för mig är värsta tänkbara ;)). plus att listerna ska upp i köket

Slemmig sa...

Samma här, löftet bet inte.. Kände att det var en lite stor uppgift speciellt när jag är hemma från jobbet vid åtta.. Då är man inte sugen mer.. :/ får väll väga upp det med att jag åtminstone har börjat kika på pensionssparande.. Ha en härlig fortsatt vecka så håller jag tummarna!! Krama!