lördag 27 oktober 2012

Vändpunkten

Åh herre gud hörrni. Den har kommit. Vändpunkten! Efter snart två års helvete och mardröm med sjukdom, oro, jobbångest, framtidsångest och ovisshet så föll det så äntligen på plats igår.

För vet ni, jag har fått nytt jobb. En tjänst som jag inte ens vågat drömma om och inte ens tänkt in mig själv i. Men det har vår VD gjort och därför headhuntat mig för tjänsten.

I mars tar jag tjänsten som Produktchef.

Ni hör ju. Helt galet! Jag är så otroligt glad, tacksam, lycklig, lättad och framför allt stolt över mig själv!

Nu kan vi äntligen se på framtiden med ett lugn och en hoppfullhet. En fast tjänst betyder ALLT när man har hus och vill skaffa familj på sikt. Dessutom en spännande, utvecklande och välbetald sådan.

Det går inte riktigt att beskriva med ord just nu känner jag. Men jag tror att ni förstår ändå.

Ikväll firar jag med ena tjejgänget i Jönköping! Igår fick jag ett besked om att vi ska fira med andra tjejgänget längre fram också;)

TACK TACK TACK alla ni som grattat, peppat och skickat hälsningar både via facebook, sms och telefonsamtal! Det kändes som att fylla år igår;)

Massa kramar från världens lyckligaste Banana

Inga kommentarer: