onsdag 24 oktober 2012

Lillördag

Idag är det onsdag och lillördag. Onsdagar går jag som bekant på kurs i Jönköping, men vet ni, idag skolkar jag. Jag är med F på mässa och har tyvärr förhinder. Hehehe.

Det är en såndär dag idag. En ingendag. Och sådana dagar kräver omsorg och vård, inte ekonomi och bokföring. Så idag sitter jag uppkrupen i soffan. Lyssnar på bästa, vemodigaste Lasse W och på ingendagar är hans musik som bäst och som balsamSka strax påbörja min nyinköpta bok, bästa känslan när man har flera hundra sidor av läsning framför sig! Ett glas rött och Bonde söker fru på utsatt sändningstid får avsluta onsdagen. Och när min sambo kommer hem från träningen så ska vi kramas massor och somna tätt ihop.

Och med ens så blir onsdagsjäveln en fin lillördag!

1 kommentar:

Ida sa...

Låter skönt med bara vara dag, vill jag oxå ha!!