tisdag 30 oktober 2012

Lever på lyckoruset

Är fortfarande kvar i den fantastiska lyckobubblan som jag klev in i efter fredagens glädjebesked! Fantastiskt att det äntligen har vänt!

Helgen spenderade jag med mina fina tjejer hos E i Jönköping. Vin, tjöt och svingoda tapas på Vinoteket gjorde kvällen toppen! Är även mycket spänd på hur våra wish lists som vi gjorde kommer att falla ut nästa år;)

Söndagen bjöd på fantastiskt väder och vi spenderade dagen i Ulvestoerp. Vi bytte däck på min bil, åt fantastiskt god söndagsmiddag och tog sedan med oss hundarna ut på en härlig runda i skogen på jakt efter årets julgran!

Denna veckan fortsätter i samma fina anda: vi har lyxig kortvecka på jobbet med ledig fredag (med betalning!) popquiz på torsdag och sist men inte minst ska vi på konsert i helgen! Linnea Henriksson är artisten vi ska se och jag har stora förväntningar på henne som liveartist!:) dessutom ska vi tajma in ett besök på IKEA och Mio för gardin- och lampinköp!

Heja hösten!

Nu plugg i soffan med tända ljus och naturgodis!

Må så gott!

2 kommentarer:

Slem sa...

Det låter och ser riktigt härligt ut! Jag längtar redan till julshopping! Massa kramar!

Ida sa...

Åh snygga skålen!! Grattis igen till jobbet! Så glad för din skull, det e det värd!!!