tisdag 27 november 2012

Produktivitet

Oh my, idag har jag hunnit med så sjukt mycket efter jobbet! Första adventspysslandet resulterade i julpyntat kök och kontor. Härligt att vara på G nu! Eftersom vi är bortresta hela helgen så måste vi åtminstone få upp i alla fönster innan vi åker. Tråkigt att komma hem annars!

Vi åker ju som sagt till Malmö och Köpenhamn i helgen och det är sjukt att man kan längta så efter något! Idag fick vi hotellets välkomstmail och det pirrade till i magen av lycka! SÅ fint hotell! Jag bokade även bord till lördag kväll på omtalade, populära Occo. Tur var väl det eftersom det var nästintill fullsatt och vi fick ett av de sista borden! Ska bli spännande med helt ny matkultur och speciellt eftersom jag hört så otroligt mycket gott om detta ställe!

Sista slingorna för trädgården köpte jag på Rusta. Och sladdar och timrar och grenuttag. Gick på en mindre förmögenhet så nu hoppas jag fan att det blir bra! En liten söt tomte slank ner också!

Efter att ha veckohandlat så åkte jag upp till brors nya lägenhet och lämnade gekåsleverans och spanade in flyttgubbarna. Och deras nya fina bil (alltså mina föräldrar).

Hämtade även ut vår bil från verkstan och lämnade tillbaka lånebilen.

Ni hör ju, och allt detta medan stackars S låg i magsjuka hemma!

Efter ett pass på crosstrainern har jag nu därför stupat i säng! Ska bli så skönt att sova! Imorgon väntar Jönköping och kurs igen så det gäller att ladda batterierna så gott det går.

Just ja. Kattfan pissade i sängen idag igen. Alltså i gästsängen. Precis som igår två gånger. I söndags var det vår säng, men sen dess har vi haft stängt. Tyvärr glömde vi gästrummet...

Hoppas att detta slutar snart alltså för annars hamnar Loke snart på Blocket..

Gonatt!

Inga kommentarer: