torsdag 29 november 2012

Förbereder

Det fina med att ha en magsjuk sambo hemma om dagarna är att han har tid över att adventspynta på dagarna. Därför är vi nu i fas med stjärnor i fönster och en och annan tomte, ängel och adventsljusstake. Ljusslingorna utomhus är uppsatta och nu råder det fullt adventsmys på Backvägen 7!

Imorgon slutar jag två timmar tidigare, så här i efterhand ångrar jag att jag inte slutar fyra timmar tidigare istället. För imorgon släpps biljetterna till bästa Robbies spelning på Ullevi nästa sommar! Men jag hoppas att vi får fatt i biljetter, ena S ska bege sig till turistbyrån och köa och min egna S ska sitta hemma vid datorn och jaga biljetter (han har tagit ledigt hela dagen imorgon). Håll tummarna för oss!!

Senast Mr Williams besökte Sverige och Ullevi

Imorgon, då åker vi ÄNTLIGEN på minisemester! Tjoho!

Önskar er alla en trevlig advent! Mys massa och ät peppisar och drick glögg i mängder:)

1 kommentar:

Ida sa...

Ha det underbart, vänner!!!