lördag 22 februari 2014

Klart Knyttet ska ha ett tält!

Som jag har jagat detta ljuvliga lektält åt mitt lilla Knytte! Det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg detta första gången förra sommaren och jag bestämde då att OM jag får ett eget barn en dag så ska jag köpa det till henom.

Det är ett vitt tält i canvas från granit, avsedd för utelek, men minst lika fint inomhus! Det har varit slutsålt i flera omgångar och gladast blev jag när Granit beslutade att ta in det i år också. Men när jag väl skulle slå till så var det redan slutsålt igen! Så jag har jagat Granit både via mail och Facebooksida och bevakat webshopen varje dag! Och i måndags kom det in! Lite dyrt kanske och som sagt inte högsta prio för en liten nyföding, men hey, här gäller det att slå till innan det är slut igen! 

Så nu har Knyttet en ljuvlig koja som ska stå i bebisrummet med mysiga kuddar i. För att skapa ett mysigt rum och fylla ut det stora rummet! Och nästa sommar blir den ett bra skuggställe ute på terrassen! Och på hösten flyttar vi in och har mys- och lässtunder. Och våren efter det har knyttet finaste utomhuskojan att leka i! Ja ni förstår ju, Knyttet har fått världens finaste present!

(Bilder från Granit, Trendenser och Attvaranagonsfru)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Alltså ett tält är av högsta prio! Bra köpt:) fin helg önskar korri

Sandra sa...

Vilken underbar present till ert lilla knytte! Hen kommer tycka det är superkul att leka där inne!

Ida sa...

Haha jag skrattar! Kul att det finns en till som jag...
Bra köp!!!!