måndag 3 februari 2014

Knäckt

Det är inte så illa som rubriken kan låta påskina, jag har varit hos kiropraktorn idag igen. Detta var första gången hos en "riktig" kiropraktor i Gislaved och jag håller nu tummarna att han hittat lösningen på mitt problem. Enligt honom beror migrän från nacken på tre olika låsningar man kan ha; är det låst i en av de punkterna så får man migränhuvudvärk. Jag var låst i alla tre.. Det kan ju förklara kaskadspyorna av blixtrande huvudvärk!

Håll gärna en tumme att detta funkar nu! Ska dit igen på torsdag och fortsätta behandlingen och hoppas snart vara helt "upplåst".

En helt annan sak; så kul att mellon har börjat igen! Alla på jobbet dissar och sågar det totalt, men jag tycker att det är perfekt lättsmält lördagsunderhållning! Särskilt som preggo; det är nästan omöjligt för mig att hålla mig vaken en hel film, alltså har jag tappat filmsuget lite. Då kommer mellon som en räddande ängel!

Är för övrigt helt kär i Songbird som gick vidare i lördags, vilken fin låt! Vi var alla helt tagna av den! Heja Ellen! Hoppas du vinner hela finalen! 



1 kommentar:

Ida sa...

Håller alla tummar jag har!!! Håller med om Mellon! Fredagsmys X2 ju!!! Asgott!