onsdag 16 juli 2014

Älskade lille Vide


Han är här nu, lillsparven! Finns inte ord för alla känslor som är just nu så jag tänker inte ens försöka förklara hur det känns. Att man kan älska en så liten så otroligt mycket! Helt magiskt!

Vi är inne i total bebisbubbla och njuter av att ha fått komma hem. En dag ska jag skriva ner förlossningsberättelsen och allt kring den, men inte nu. 

Nu tar jag tillfället i akt och bildbombar er med bebisbilder. Vad ska man annars med en blogg till? ;)

Jag är så klart partisk, men alltså denna lilla personen är den finaste jag vet!


4 kommentarer:

Emelie och Andreas sa...

Åh herregud så söt man kan vara! Ja du också mamma! ;) hoppas att ni har det hur bra som helst där hemma!
Kramar!

Unknown sa...

Men ååååååh jag dör sötdöden, bebisar alltså! Kram korri

Ida sa...

Sååååå underbart söt! Fantastiskt! Massa grattis!!!

Emelie och Andreas sa...

Mamma Ulla-Britt hälsar grattis också!