måndag 28 juli 2014

Världens värsta

Detta trodde jag aldrig i mitt liv att jag skulle skriva. Och det gör så himla ont i hela mig att det är så. Men jag har symtom för en eventuell förlossningsdepression och mår inget vidare alls. Så mycket tårar, ångest, skam och skuld. Detta som ska vara lyckligaste tiden i livet. Jag som har fått världens finaste lille kille. Så blev det så här. Så himla ledsamt!

Ber därför om förståelse för att jag är dålig på att svara på alla samtal och sms och att jag inte alla dagar orkar med besök. Vi har sökt hjälp och jag hoppas verkligen vara på banan snart igen!




2 kommentarer:

Emelie och Andreas sa...

Usch vad tråkigt fina du! Hoppas verkligen att det ordnar till sig snart och att ni alla mår bättre! Styrkekramar till dess!

Ida sa...

Usch och fy och blä! Men bra att ni upptäckt det och sökt hjälp! Tusen kramar ❤️❤️❤️