onsdag 23 april 2014

Härligheter

Helgen spenderade vi ju som bekant i Dalarna, och det var himmelskt skönt med lite semester och miljöombyte! Vi har umgåtts med S brors familj, träffat Mattias, Lina & Andreas och Daniel och Johanna och deras ljuvliga lilla Filippa! Vi har ätit såå mkt god påskmat, shoppat massor, gått soliga promenader (20minuters fogvänliga, men ändå!), varit i Falun på fotbollscup och solat i det fantastiska vädret. Galet skönt! Det enda som spökade var nätterna, fy i helvete vad dåligt jag sovit! Haha. Fogarna är fortfarande idag i protest och migränen hälsade på en snabbis i söndags, men snart är jag på banan igen! Och det var det liksom värt:) 


Vi har premiärgrillat på däcket, S och K jobbade som små illrar i måndags och nu är nästan hela trallen lagd! Så de var väl värda en premiärgrill:)


Denna veckan väntar bebisbonanza! Ikväll ska vi träffa lilla Noah och hans päron och imorgon efter loppisrunda ska jag träffa lilla Sigrid! Ååh dör lite. Jag tror dock inte att det är hälsosamt för knyttetlängtan att träffa två nyfödingar efter varann så här! Men tänker samtidigt att det kanske stillar bebisabstinensen något.. (Eeh vem försöker jag lura?) 

I helgen väntar fortsatt däckbyggande, GSK:s stora loppis samt besök i Huskvarna hos B och J. Längtar så efter helg nu, är helt galet trött! Vet inte om det är en ny trötthetsfas i graviditeten eller om det bara är sviterna efter en helg på resande fot? Hursom så dricker jag Cola för att hålla mig vaken på jobbet och längtar konstant hem till sängen! Hoppas på att sova igen lite av det i helgen iallafall!

Inga kommentarer: