lördag 5 april 2014

Morgonstund

Det är ju för härligt att vakna 06:30 och inte kunna somna om. Särskilt när man vet att det blir en dag full med altanbygge och en sen kväll med 30årsfestande. Och var uppe rekordlänge för att vara en preggofredag igår.. Jaja får väl försöka smyga in powernaps under dagen för att klara det här!

Till något helt annat: jag fick ett gellack-startkit av min bror i födelsedagspresent. Slängde in det som en halvhjärtad panikönskning i sista stund. Men åh vad glad jag är över det! Jag är helt såld! Älskar det! Grymt resultat och äntligen något som klarar tangentknapprande. Jag älskar fina naglar men får alltid dåligt resultat när jag målar dem; för tunt, för tjockt, utanför och ojämnt. Och jag lyckas nästan alltid skrapa i någon av dem på direkten. Det flagnar fort och jag är sämst på att ta bort nagellacksrester så om jag har fina målade naglar 2 dagar så går jag med flagnaglar i över en vecka sen. Men no more! Perfekt resultat som hållt sig fina i en vecka nu! Hoppas på en vecka till minst;) 

Så panikönskningen blev en av de bästa presenterna helt enkelt!

Nu kapitulerar jag och går upp och startar dagen. Trevlig lördag hörreni!


Inga kommentarer: