onsdag 30 april 2014

Valborg

Alltså hur skönt är det inte med alla dessa långhelger vi får njuta av nu? För ett preggo är det guld vill jag lova! För nu är jag trött alltså! Sover dåligt på nätterna, har långa arbetsdagar och dessutom är det varmt nu, så jag hyllar helgerna och dess vila!

Vi kör ett byggadäckrace imorgon såklart, och jag tänkte ägna dagen åt att storstäda huset och måla/tapetsera skötbord! Har världens idéer och hoppas på ett fint resultat!

Fredagen har jag längtat efter sen vi bokade! För då ska jag till bästa znag i Helsingborg! Åh ska bli så roligt! Var S längesen vi sågs liksom bara vi som på den gamla goda granntiden då vi hasade i tofflor mellan lägenheterna på fartyget! Vi ska dessutom till Helsingör, Så himmelens mysigt tycker jag! Dessutom shoppar vi alltid bra där! :) sen att jag vaggar fram i snigelfart är ju en annan sak;) så tidigt tidigt åker jag tåg ner mot Skåne på fredag! Wihoo!

Lördagen ska S på grabbkväll och jag håller ställningarna på årliga valborgsgrillningen! Men innan dess ska vi på utförsäljningen på hillerstorps trä ihop med en miljon andra smålänningar;) jag har tagit råd om att vara många för paxning, så vi åker 4 pers för att lägga vantarna på fynden:) hoppas hitta liten rottinggrupp samt två baden baden-stolar, till däcket såklart! :)

Sen hörrni är det söndag igen! Så hemskt mycket vila blir det nog inte förrän då, men så mkt roligt borde ju ändå GE energi också? Det hoppas jag iaf! Jag är ju expert på att planera upp mig som om jag vore icke-gravid och pigg och sen får jag ställa in för att kroppen inte orkar.. Men jag håller en tumme att kroppen orkar hela schemat ut! Har ändå bokat in lite vila ikväll och på fredagkväll...

Trevlig Valborg på er!

Inga kommentarer: