fredag 19 november 2010

One down!

Så. Har just skrivit sista ordet på arbete nummer ett som ska lämnas in på måndag! Så gött! Vad det innebär? Pluggfri helg! Arbete nummer två och tre pratar vi inte om nu...

Detta innebär att jag nu officiellt tar helg! Som jag har längtat!

Fredag är enligt mig veckans bästa dag; fredagskänslan infinner sig redan på morgonen och man vet att hela helgen ligger framför! Love it!

Ikväll blir det enchilladas, vin och stooor fetaostsallad. S bjuder hem besökare och utlovar enchilladas; som han vet att endast jag kan laga. Smidigt sätt att slippa stå för maten;) Skämt åsido så är även jag grymt sugen på det och måste erkänna att jag är en jäkel på det! Blir lika gott varje gång och dessutom är det väldigt smidigt. (hoppas bara det blir lika gott som vanligt idag, när det ska bjudas på det) Åh blir hungrig bara jag skriver om det! Dessutom ska S fstå för efterrätt lagom till Idol. Snart snart är fredagkvällen här!




Hoppas ni får en fin helg och se nu till att NJUTA av ledigheten!

Bananalove

2 kommentarer:

Slemelie sa...

Mm, skicka opp nårra me'ns du ändå hålle på!! =)
Ha en härlig helg!

Kram kram!

Banana sa...

Lovar att skicka iväg några via det dära tankenätet;) Nästa gång ni är hemma får ni kika förbi så garanterar jag en enchillada eller två;) Hoppas din helg blir finemang kompis! Kram kram