lördag 20 november 2010

Snuvigt

Ligger nerbäddad med en brakförkylning. Kom som ett brev på posten när det nalkades helg och avslappning.Dagen startades fint med farsdagpresent på Hestraviken. Ett Hestraviken som visade sig från sin bästa sida i vackert vinterlandskap. Atmosfären och andan där andas harmoni och avslappning och det finns inget bättre sätt att starta dagen på enligt mig! Så kommer ni från skogarna så är dagens tips frukostbuffén där. För ynka 76 kronor bjuds du på en hejdundrande hotellfrukost med hur mycket gott som helst, och detta avnjuts sedan i riktigt fin miljö. Bra julklappstips till föräldrar/mor- eller farföräldrar om inte annat:)

Medan jag ligger snörvlande nerbäddad lägger min duktiga S golv. Superfint blir det och jag är grymt imponerad över att han i princip klarar allt han tar sig för!

Tänkte passa på att visa lite bilder från fotokursen. Både från kurstillfällena och lite av testbilderna jag har tagit. Bilderna är blogganpassade (mindre format) men är dock klickbara och går att öppna  och se lite större om så önskas













Bananalove

1 kommentar:

slemmet sa...

Usch usch! Låter inge vidare med förkyldning, hoppas den blir bättre snart!

Ååh, hotellfrukost!! (Fick ju en förra helgen men vad hjälper det, är ju konstant sugen på det!)

Krya på dig!!
Kramar!