söndag 14 november 2010

Utmanad

Just ja! Jag har blivit utmanad att svara på en lista av Bellan. Här kommer den i rasande fart


4 TV-program jag ser:
1. Ensam mamma söker (Äntligen söndag igen!)
2. Idol
3. Biggest loser
4. Bonde söker fru (sporadiskt)
4 saker jag gjort idag:
1. Ätit frukost/legat i soffan och tjötat med A och S
2. Varit ute på powerwalk med S
3. Firat min morfar på farsdag med alldeles för mkt tårta
4. Bakisbrottats med S (alltid!!)
4 saker jag längtar efter:
1. Thailand och Malaysia i januari
2. Jul och advent med allt vad det innebär
3. Att flytta till stort, eget HEM
4. Just nu: att S kommer hem
4 saker på önskelistan:
1. Nya glasögon (julklappstips)
2. Bil
3. Nintendo Wii
4. Massage
4 personer jag utmanar:
Hm vilka bloggläsare har blogg och har inte hunnit göra detta redan?
1. Sandra
2. Anna
3. Malin
4. Sanna

Inga kommentarer: