onsdag 12 mars 2014

Första sparken!

Igår kväll innan sovdags låg S och kände på magen, som han brukar göra på kvällarna. Och igår kände vi den, första sparken! S hittade ett ställe på sidan, där inte moderkaka och myom är i vägen och det var en riktig fullträff, för där var det full aktivitet! Så himla häftigt! (Ska dock erkänna att när det var min tur så förväntade jag mig ett försiktigt buff, lite som ett extra pulsslag, eftersom det är så det har känts tidigare. Man ligger ju på helspänn eftersom man känner efter så, så när det kom en rejäl spark så blev jag så sjukt rädd så jag hoppade till så jag nästan trillade ur sängen! Haha.)

Otroligt häftig (och overklig) känsla! Jag tycker det var extra roligt att S fick känna första sparken eftersom allt annat mest är mamman som får uppleva!


Älskade lilla därinne, nu kommer vi känna efter dig hela tiden! 

Inga kommentarer: