tisdag 11 mars 2014

Makeover

Äntligen äntligen var det dags för klippning igår! Som jag har längtat! Har kräkts över utväxten och nu när jag är gravid så tappar jag inget hår alls: mitt tjocka hår är vidrigt tjockt! Jag lade ju upp en bild på självtorkat hår efter stranden när jag visade varför jag ska platta det inför förlossningen, men jag insåg inte att det ser ut så varje dag nu! (har det alltid uppsatt) Min frisör bad om att få ta före och efterbild igår och när jag såg den idag så fick jag en chock! Tur att det är borta nu!! För hon tunnade och tunnade och tunnade ut det så nu har jag tunnare hår än jag någonsin haft! Och jag älskar det! Vi konstaterade att hon tunnat bort nästan hälften (!!) av mitt hår igår. Och jag älskar det! Så himla nöjd! Okej utropsteckenmissbrukaren är igång märker jag.. Hehe.  

Titta så duktig hon är:

1 kommentar:

frida sa...

Jättefint!!