måndag 31 mars 2014

Bebisleverans!


Det är ju massa bebisar på bakning i min bekantskapskrets nu och man kan säga att i mars gick startskottet för beräknade förlossningar och nu väntas det alltså födas minst en liten varje månad framöver ända fram till oktober! Så roligt och spännande att följa tycker jag, väntan på egen bebis går lite fortare när man kan vänta på andras ocksåJ

Och igår kom första bebisen! F fick en bedårande söt liten flicka! Massa grattis till er igen! I samband med detta kan jag ju säga att den stora bebislängtan kickade in. Innan har det varit svårt att förstå (det är det fortfarande) att vi faktiskt ska få en helt egen liten bebis. Men när jag såg F:s bild på sin lilla bebis så slog det mig att snart snart snart är det vår tur! Åh! En bild som jag för övrigt har tittat på typ 100 gånger idag J

Idag har dessutom L och S sin beräknade förlossningsdag så bebis nummer två är på G! Och jag fick nyss ett mess från T som meddelade att det är 4,5 vecka kvar tills Knyttets syssling beräknas komma till världen. Däremellan bör även M och K:s lilla bebis anlända. Aaaah ni hör ju hur många bebisar det är på G nu!

Tittar vi så långt fram som i juni så är det S och M:s tur att få bebis, typ världens mest efterlängtade lilla pyre!

Och månaden efter, mitt i sommarjuli, är det VÅR TUR! Iiiih.

I augusti kommer F och M:s bebis och även R och E är beräknade att få tillökning då. Slutligen i september är det så dags för K och B att få sin bebis.

Sen är det ytterligare en bebis på G men den är fortfarande lite hemlig;)

Sammanfattningsvis är det alltså hela 10 (!!) bebisar på G bland våra vänner nu närmsta halvåret. Helt galet, men SÅ roligt!

 

Mvh bebistokigt preggo

 

1 kommentar:

Ida sa...

Skojigt med massa be