torsdag 22 april 2010

Intravenöst

Jag har alldeles för mycket tid att tänka när jag går på jobbet. Idag funderade jag på om man inte kan få vatten intravenöst? Jag dricker på tok för lite vatten, och vatten ska man ju dricka en hel massa av! Detta resulterar bl.a i, har min hudterapeut sagt, att jag har torrtorrtorr hy. Sen fyller ju vatten en herrans massa andra funktioner också. Så jag tänkte att jag kanske ska satsa på att ha en form av droppställning släpandes efter mig, dygnet runt, som fyller på vatten när och om det behövs. Så slipper jag ju dricka det. För vatten är inte gott. Förutom under och efter träning. Då är det guld. Annars inte.

Ja, jag tänker för mycket, och just nu är det heeeelt extremt! Är inne i en av de värsta grubblarperioderna någonsin! Oftast på större och viktigare saker än vatten. A berättade igår att det finns en grupp på Facebook som heter "Vi som tänker för mycket". Där borde jag vara hedersmedlem.

Snart är det helg igen, galet vad veckorna går fort! Imorgon efter jobbet slänger jag mig på första bästa tåg ner till Halmstad igen! Ser framemot helgen och hoppas på finfint väder! För imorgonkväll ska det grillas och sviras runt på stans uteserveringar:) Lördagen hoppas jag på fint väder för att strosa på stan, ta en fika och bara njuta. Jag tror jag är nyförälskad. I Halmstad. Relationen mellan oss har varit lite si och så under vintern, men nu har det vänt. Nu har våren kommit och jag bara älskar min stad! Studentstäder i all ära, men vad är det när Halmstad visar upp sig från sin bästa sommarstad-sida. Men mer om det i ett annat inlägg;)

Nu ska jag duscha och fixa lite och sedan bege mig till S. Hockey på schemat ikväll. Ja okej, kanske lite mys också;)

Kram på er

Inga kommentarer: