torsdag 8 april 2010

Rock

Imorgon ska vi till Göteborg och det ska bli så skoj! Hotellplanerna är ändrade till ett billigare och mer kollektivt boende på vandrarhem, där alla kan bo i samma rum. Bra där!

Idag har uppsatsandet gått trögt, vilket gjorde att vi valde att avsluta lite tidigare idag. Så skönt att komma hem innan 19.00! Hann se förkväll, som jag tycker är feelgoodtv som man mår bra av. Har åsikter om vissa av programledarna som jag tycker är totalt inkompetenta och ointresserade av sina intervjupersoner. Men äh, som lättsmält avslappningsTV så kan jag bortse från det. Köpte lite mozarella och har lyxat till det med den och min nya Amelia som jag inte hunnit läsa innan. Somnade en stund och vaknade lagom till Halv åtta hos mig, som jag också tycker är mysTV. Bra kväll!

Resten av kvällen blir dusch och fix och packa inför Göteborg. Det där med kläder är ju alltid ett dilemma, särskilt när man är på resande fot och dessutom ska kombinera utekväll med spelning.

Bjuder på lite bilder från när Robin and the Highrollers spelade hemma i Småland, på en betydligt mindre scen:


Hoppas och tror att det kommer gå kanon imorgon och att de går vidare i semifinalen!

Kram

Inga kommentarer: