tisdag 27 april 2010

Nu så är jag lugn och fin igen! Skyller mitt tillfälliga negg över dagen på tre bokstäver. P M S. Hemskt vad hormonerna kan göra mig arg och irriterad över vad som egentligen är småsaker. Allt löser sig och så även mitt underklädesproblem. Tvättade således för hand i 60 grader med gummihandskar (för att slippa bränna ihjäl händerna och för att slippa det lite äckliga med att tvätta undies för hand) Nu hänger de så fint på tork, rena och fina:)

Mycket satt inte bra idag i provrummen men lite fick ändå följa med hem. Fyndade tre (!) skärp och en klänning för endast 516 kronor! Och som om det inte vore nog så var det Clubdagar, vilket innebar att man fick en 100kronors värdekupong om man handlade för över 500 kronor. Så jag gick ut med en hundralapp extra i plånboken. Alltså några mycket bra fynd som dessutom genererade en hundring!

Köpte leggings på HM. Två tunnare och ett par lite tjockare. Svarta såklart. Skulle ju köpa mönstrade men det fanns inga fina mönster kvar. Svart passar ju dessutom till allt. Köpte även lite födelsedagspresenter till min Embom som ju fyller år snart:) Henne ska vi fira på lördag så det står härliga till! :)

Nu är paketen inslagna, de nya fynden (blandat med lite äldre) nerpackade tillsammans med boxen och heelsen. Även datorn och C-uppsatsen får följa med som sällskap på bussen, tillsammans med hyresrättsboken. Nu vill jag bara åka! :) Ska bli sååå roligt! :)

Men först är det natta och sen är det en föreläsning kvar. Sen bär det av!

Om jag inte skriver mer imorgon eller uppdaterar på plats från Oslo så får ni ha en grym Valborgshelg! För det tänker jag iallafall ha:)

Kram

1 kommentar:

Slemmis sa...

Åh va najs de låter!! =D (Inte med uppsats på bussen men ändå)..

Att åka till Oslo ju fan inte helt fel!! =)

Jag har iaf blivit bättre och går till skolan idag.. Ääär såå pepp på valborg så det inte är sant!! vill bara iväg och starta redan =)

Ha det toppen och krama girlsen från mig med!
Kram kram!