onsdag 14 april 2010

Storstädar

Idag är dagen då jag storstädar hela lägenheten! Dåligt val av dag eftersom det är strålande sol ute:( Men men, det måste ju göras och idag är enda dagen jag har tid med det så det är bara att bita i det sura äpplet! Lyssna på det här: jag har just PUTSAT MINA FÖNSTER PÅ UTSIDAN! Hah det ni! Det trodde jag aldrig jag skulle klara/våga, eftersom jag bor på andra våning utan balkong. Men med lite balans och jäklar anamma så gick det vägen! Dock blev resultatet sådär. Haha. Men men, alla är vi nybörjare någongång:)

Tyvärr har jag kvar den blixtrande huvudvärken från igår så ska därför strax bege mig bort till Maxi och köpa huvudvärkstabletter. Ska passa på att köpa mig lite Pepsi Max då med. En hemsk tanke slog mig innan; tänk så har jag abstinens? Pepsiabstinens? Men nä så långt hoppas jag inte det har gått! Haha. Snarare att jag är ledig för första gången på år och dag tror jag. Min bror hade ett tag vad läkarna kallade "helgmigrän" så fort det blev helg/ledighet. Tror jag har en släng av samma.

Nähä Maxi var det, ska passa på att sola mig lite på vägen;) Sedan är det dags att återgå till skurhinkar och dammtrasor!

Kram

Inga kommentarer: