söndag 18 april 2010

Tacksamt!

Åh är så glad att jag storstädade hela lägenheten in i minsta skrymsle och vrå innan jag åkte till Gislaved. Gud var skönt det var att komma tillbaka innan idag och mötas av en skinande ren och fräsch lägenhet! Har dessutom fyndat i helgen; en ny fönsterlampa som ser ut EXAKT som jag ville ha den, och ett nytt smidigt och snyggt diskställ som kan stå framme hela tiden. Tog dessutom med mig två superfina prylar som jag hittade i mitt gamla flickrum och som jag helt glömt att jag ägde. Mamma skickade dessutom med en blomma hon tagit sticklingar från åt mig. Så nu är det superfint här hos mig! Gillar min lägenhet skarpt och ska bannemig se till att hålla ordning nu! Det blir så mycket roligare och finare då;)

Behöver jag säga hur skönt det var att krypa ner i en nybäddad säng då? Lovely.

Gonattkram

Inga kommentarer: