onsdag 21 april 2010

Lite roligt

Har noterad en sak som jag tycker är lite rolig; jag och min granne har nästan exakt samma dygnsrytm! Nej, jag har inte frågat henne/honom, det är alltså ingen personlig kvalitativ intervju, heller ingen platsintervju och inte ens en telefonintervju (Sven-Ola hur låg validitet/reliabilitet är det då?).

Men grannen har en rullgardin som gnisslar lite och som hörs väl in till mig. Och det slår nästan aldrig fel; när jag ligger i sängen och precis ska sova så hörs gnisslet och nu, när jag sitter här med frukosten så hörde jag det igen. Det är nästan så att man, om man är uppe länge och hör det tänker: jaha dags att gå och lägga sig ;)

En liten kul grej bara. Annars då? Annars är dagen solig och fin och jag ska dra mig till skolan och plugga lite om en stund. Blev såå ledsen igår när jag hade lyckats med bedriften att spara allt jag skrivit under dagen rakt i mailet och inte i datorn. Puts väck alltså:( Men jag gav mig fan på att skriva det igårkväll medan det ännu var färskt i minnet, så idag är jag på banan igen.

Ska hinna med att springa en runda i det fina vädret i eftermiddag, innan det är dags att dra sig mot Småland ikväll och jobba igen. Ska även hinna med ett hemligt mission på vägen;) Jobbar sedan torsdag och fredag. Sedan åker jag snabbt som attan tillbaka hit igen! Det blir alltså bara en snabbvisit. Tänker inte vara i Gislaved mer än nödvändigt, är så stört trött på det stället!

På fredag blir det grill och chill och eventuellt en runda på stan:) På lördag kommer fina S hit och jag har en födelsedagspresent att utnyttja;) Blir en bra helg tror jag! Hoppas på fint väder med sol sol sol!

Kram

1 kommentar:

Lina sa...

tjenis!

Ut o gå kanske på torsdag elle fredag?
kramkram