fredag 16 april 2010

Svinottan

Hej hörrni! Tidigaste uppdateringen i den här bloggen vill jag lova! Sitter på jobbet och bloggar för att inte somna. Körningen just nu är stor kundkorg och biokorg, spännande morgon va! Igår var en zombiedag och jag glömde helt enkelt av bloggen. Jobbade 6-14 då också och var helt stöört trött! Hittade bilnycklarna i kylskåpet här på jobbet! Haha trött tjej! Sen sov jag hela eftermiddagen innan jag åkte till S och myste och tittade på hockeyn. Och här är jag nu. Har inte så mycket mer spännande att säga, förutom att det är guld att det är helg snart! Vill skicka en tanke till A som liggr nyopererad och förmodligen har ont ont. Vill skicka en andra tanke till Korrio som har en bokad Londonbiljett som ser ut att brinna inne pga askmolnet. Usch vad tråkigt!

Det var allt från mig för nu

Kram

Inga kommentarer: