lördag 24 april 2010

Soliga underbara lördag!

Åh det är så härligt när solen skiner och det är så varmt så att fönstret kan stå öppet! Sådan underbar sommarkänsla att höra måsarna skräna och småfåglarna kvittra!

Sitter och väntar på S som är på väg ner nu, sedan ska vi ut på stan en sväng i det fina vädret! Glass och fika på någon av alla uteserveringarna står på schemat:)

Sedan blir det hockey följt av restaurangmåltid och eventuellt bio om det går någon bra!

Man kan ju ha det sämre liksom:)

Är såå peppad på Valborg nu! Ska bli så roligt och jag hoppas såå på fint väder så vi kan chilla och grilla i någon park! Längtar!

Må så gott alla och NJUT NJUT NJUT lördagen

Kram

2 kommentarer:

Slemmet sa...

Tjoho Bananis!

Din lördag låter inte helt fel, vi har också hyfsat väder idag så jag ska ner på stan en vända strax tänkte jag.. =)

Vad ska du ha för dig på valborg? blir så nyfiken juh! =) Jag hoppas också på bra väder, annars vet jag fasen inte vad man ska göra!!! *halvpanik*

Ha det fint! Kram!

Banana sa...

Heej Emelie!

Min lördag var kanoners! Hoppas din vart lika fin=)

På Valborg åker jag upp till tjejerna i Oslo! :) Åker redan på onsdag så blir en härlig långweekend däruppe! Emma och Ellika ska rusta till födelsedagspartaj så det lär bli drag under galoscherna;) Annars ser jag mest fram emot skönt parkhäng med sköna tjejer! :D

Det blir Uppsala för din del iår med va? Kommer nog bli GRYMT! Det är ju där eller i Lund man ska vara på Valborg i Sverige:)

Nu håller vi tummarna för fint väder nästa helg vännen! Kram kram