onsdag 28 april 2010

Update från en buss utanför Ljungskile

Tjenna tjenna!

Jag sitter på bussen på väg till Oslo nu! Tiden bara flyger fram när man har datorn med sig och dessutom skriver C-uppsats. Ja Anna, jag har ett jävla flyt just nu, bra va? :) Spotifyar massa bra musik samtidigt så det riktigt rycker i benen! Lite komiska kontraster bara, nyss var det Slipknots Wait and bleed och just nu är det It ain´t me babe med Johnny Cash:)

Fick ett sms idag som jag är glad över. En sak som legat och gnagt lite ett tag och som jag tyckt har varit tråkigt som 17. Men nu känns det bättre. Läser du detta så vet du vem du är:)

Nähä återgå till uppsatsandet kanske. Desto fortare får jag tid till slösurf:)

Just ja. Okej då jag ska springa Vårruset i år. Så nu är det offentligt och därför ingen möjlighet att smita undan:) Wish me luck! Haha. Dagen innan ska jag på FRIVILLIG föreläsning med unga aktiesparare i Malcus. Hör ni? Jag låter ju riktigt seriös och ambitiös! ;)

                                                      Seriös tjej. Det syns väl?

Kram

Inga kommentarer: