fredag 17 september 2010

Flow

Fredag idag. Tvättid mellan 7-11 innebar tidig uppstigning redan kl 09.00. Ilandsproblem jag vet. Men jag var så trött ju! Måste bli bättre på att komma i säng på kvällarna. Men då är jag som mest produktivast och hittar miljoner saker att göra.

Biblioteket snart för kopiering och kopiering. Tror jag ska kopiera också när jag ändå är där. Drygt. Först bort till E och hämta kopieringsunderlag. Sedan möta upp A och O. Masskopering väntar.

Lediga eftermiddagen ägnas åt förrådsstädning och sekretärstädning. Eurostop ska dessutom besökas för diverse inköp.

Bästa passet på Actic är fredagens Afterworkspinningpass tycker jag. Givetvis har jag satt av tid för att hinna med det! Ska bli så kul att träna idag! Blir lite tight att hinna fixa och snofsa till sig sedan innan det är dags för krogkväll på Torntorget, men det ska nog gå bra!

Men innan dess ska jag hinna ligga på soffan, läsa Cosmo och dricka Pepsi max:)

Önskar er en härlig fredag!

Kram

Inga kommentarer: