lördag 18 september 2010

"Jag är inte omogen, jag har kul! Du borde testa det din sura jävel"

Dags att sova, lång dag imorgon! Startar den på gymmet med ett svettigt spinningpass vid halv tio.

Sedan fix och trix och hemfärd. Mer fix och trix. Förfest och sedan är det så äntligen dags att släppa loss barnet, glädjen, lantisen och lyckan i mig. Det är dags för Björn:)

Så underbart befriande att kunna och att våga släppa loss. Till musik som kanske inte hör hemma i de fina salongerna, inte är deppdjupa för tragiska svarta själar. Nej, istället ren och pur glädje. Jag är en glad person allra oftast. Tillsammans med mina vänner som är lika galna, glada och positiva som mig ska jag därför fuldansa som aldrig förr. Så jäkla befriande härligt! För även om inte Björn är "bra musik" så är det "rolig musik".

En del tröttsamma, krystade jävlar borde testa det. Testa och ha kul någongång så kanske livet blir lite roligare. Ett varmt tips från mig. Ta inte livet på för stort allvar. Vi lever en gång för guds skull! Se till att göra det bästa av det, rynka ut pannan, dra på smilbanden och slappna av!

Kvällen var trevlig, krogbesoket avslutades med en liten vickning hos M & L i deras nya lägenhet. Bra initiativ med en byggarkväll:)

Nu dags för sängen

Nattakram




Inga kommentarer: