söndag 19 september 2010

Val

Kvällen igår var så in i helvetes rolig rent ut sagt! Har ont i bröstbenet och saknar röst, tecken på att kvällen varit lyckad:)

Många som var på G igår och höstens ensamhet skrämmer tydligen. Hemma i skogarna har man tydligen inget hyfs i raggandet heller. Men bonnapajkarna går ju onekligen rakt på sak iallafall. Inga krusiduller här inte. Tackade vänligt men bestämt nej och väntade istället på min favorit som kom som en räddare i nöden. Och som för övrigt tyckte att brottning är en kul söndagsmorgonsaktivitet. Det tyckte inte min arma skalle. Tvära kast och rusk är inte vad en bakfull hjärna helst önskar sig:)

På banan igen och ska strax gå och rösta. Passar på att påminna om att NI MÅSTE GÅ OCH RÖSTA IDAG! Gör er röst hörd, även om den så är blank. Att rösta blankt är också ett ställningstagande och en markering att partierna inte är bra nog. Så marsch iväg bara! :)

Jag kommer att rösta med hjärtat idag. För Sverige och för mig och mina medmänniskor. Och inte allra minst för miljön.

Sedan blir det mys och valvaka. Gissar på att jag kommer att vara själv vaken mot slutet;)

Trevlig söndag

Kram

Inga kommentarer: