torsdag 16 september 2010

Waka waka one more time

Det allmänna peppet jag känner just nu i allmänhet (inför helgen i synnerhet) har vacklat lite idag på grund av randiga och rutiga omständigheter. Såg därför framemot spinningen som brukar få varenda glädjehormon att skutta igång. Passet inleddes lamt, med låg musik och gammal trökig musik. Besviken vart jag. MEN. Så vände det. Världens bästa egoboostlåt och pepplåt kom. Kan lova att spinninghjulen glödde. Låten?

Waka waka

You're a good soldier
Choosing your battles
Pick yourself up
And dust yourself off
Get back in the saddle

You're on the front line
Everyone's watching
You know it's serious
We are getting closer
This isn't over

The pressure is on
You feel it
But you got it all
Believe it

When you fall get up, oh oh
If you fall get up, eh eh
Tsamina mina zangalewa
Cuz this is Africa
Tsamina mina, eh eh
Waka waka, eh eh
Tsamina mina zangalewa
This time for Africa

Listen to your God
This is our motto
Your time to shine
Don't wait in line
Y vamos por todo

People are raising
Their expectations
Go on and feed them
This is your moment
No hesitations

Today's your day
I feel it
You paved the way
Believe it

If you get down get up, oh oh
When you get down get up, eh eh
Tsamina mina zangalewa
This time for Africa
Tsamina mina, eh eh
Waka waka, eh eh
Tsamina mina zangalewa
Anawa a a
Tsamina mina, eh eh
Waka waka, eh eh
Tsamina mina zangalewa
This time for Africa (...)


Som sagt, det vände:)

Imorgon är min lediga dag. Så gött! Höstmys med blivande mäklarkollegor, färdiga byggnadsingenjörer och annat löst folk imorgon på Brasserie Torntorget. Bord bokat till 20.00. Sämre sätt kan man starta helgen på!

Nu dusch, sen bort till de två Reftelegeeksen i trapphuset bredvid för Idolmys;)

Kram

2 kommentarer:

Slemelie sa...

ÅHåååhåååå, kan inte tänka mig nåt bättre!

Var på finsittning igår och det börjar dö av mot slutet.. Jag bestämmer mig för att dansa en sista låt innan jag drar, och vilket dans det blir! WAKA WAKA!!

Banana sa...

Hahaha! Mer waka waka åt folket:) Såå synd att du inte ska me på Björn i helgen, då kan jag lova att vi skulle skakat rumpa till shakira:) Men får skaka lite extra åt dig också:) Ha en härlig fredag kömpis! :)

Kram