lördag 11 september 2010

Lördagslyx


Startade lördagsmorgonen på bästa sätt med en lyxig frukostbuffé på Hestraviken. Så otroligt gott, rofyllt och mysigt! Åt tills vi nästan sprack (mr K tog täten även om han försökte beskylla mig för detta).

S som skulle spela match (spelar i skrivande stund) ville gå ner maten sen. Jag ville gå ner träningsvärken jag dragit på mig sedan gårdagens monsterpass så var inte sen att tacka ja. Sagt och gjort så knallade vi en runda runt sjön. Kikade lite på hus. Jag kom på mig själv vara lite BFE-skadad och pratade hållfasthet och fuktrisker med olika fasadmaterial (haha). Jag påmindes återigen om varför jag gillar hösten; den höga, klara luften, och idag den första lukten av vedbrasa. Lukten av sprakande varma brasor är en mysfaktor som bara upplevs på hösten och vintern. Gillar´t skarpt!

Nu dags för dagens träningspass. Har dragit ut på det lite för länge. Somnade visst i soffan, på mage.

Njuter alltså av en härlig lördag utan måsten och krav. Hoppas ni gör detsamma!

Kram

1 kommentar:

Mirka sa...

Vad kul att du tittar in hos mig :) Jag vet ju vem du är! Tror jag i alla fall..
Skoj att hitta nån annan från trakterna:)

Låter som att ni hade en mysig lördag!

Mirka