torsdag 21 oktober 2010

Kan nån kan Canon

Jag verkligen älskar min nya kamera. Men gud så mkt finesser det finns! Tur att vi har anmält oss till fotokursen, ska verkligen bli skitskoj! Har testtagit lite bilder, dock fortfarande enbart med autofokus.Inga roliga motiv, men för att visa vilka fina bilder jag kommer att kunna ta sedan, så kommer här lite av testbilderna:


Visst blir bilderna grymma? Som sagt, när jag sedan kan lägga bort autofokus och börja ställa in själv så kommer de bli ännu bättre. Är mycket förväntansfull och glädjer mig till att kunna ta fina bilder på asienresan:)

Nu ska jag sova. Lång dag med intensivt tentaplugg imorgon! Stadsbiblioteket är mitt favoritställe här i stan att plugga på. Så grymt fin och rofylld miljö, och med en arkitektur och inredning som jag gillar skarpt! Lätt ett av de finaste biblioteken jag besökt faktiskt!

Längtar hem till min fina S. Har ju sagt att man inte ska sova själv när det är regnigt och ruskigt ute:)

Bananalove

Inga kommentarer: